Questions

Höger- eller vänsterhänt: Vänster
Humör just nu: trött
Favoritgodis: choklad
Är det nåt du absolut inte äter: korv och köpta köttbullar
Kläder just nu: victoria seacret mysdress (a)
Musik just nu: Ulrik Munther- The Box ♥
Vad sa du senast: vi hörs sen (tror jag :P)
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då:öö.. framtiden kanske 
Sommarplaner: sommarn är över, men jag jobbade, var i usa och var med mina kompisar! :)
Fisk eller badkruka: Fisk nästan jämt ;)
Saft eller alkohol: haha.. saft.. ;)
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: Soligt!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: någon roligt, min mobil & en helikopter att flyga hem med ;)
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: jag vet inte, sover gärna länge men är inte bra på det :P haha
Sparare eller slösare: lite av båda
Bästa film: my sisters keeper!
Tror på liv på andra planeter: kanske
Kommer du ihåg din första kärlek: yes :P
Älskar du henne/honom fortfarande: nej
Har du några homosexuella vänner: nej inte vad jag vet.
Tror du på mirakel: ja kanske
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1-2
Bio eller promenad: hm.. båda
Är du kittlig: jaa tyvärr! :P
Snarkar du? Nej det tror jag inte
Stjärntecken? kräfta
Rädd för insekter? ja lite
Äckligaste insekten: alla
Största svaghet: vet inte :P haha
Det här är jag bra på: öö.. skratta. haha nä jag vet inte nått är jag väl bra på
Bästa bok? the summer i turned pretty och it's not summer with out you
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
flyga lr vara osynlig
Vad vill du jobba som? jag vet inte, om jag fick dröma skulle jag vilja blil designer lr skådespelare ;) haha men då måste man ju ha talang :P
Chips, morötter eller godis? Glass haha men kanske godis
Pizza eller hamburgare? hamburgare tror jag
Skriver du dagbok? Ibland, när jag orkar vilket inte är ofta
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? kanske en liten tatuering 
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) vill ha välstädat men det är ofta ganska stökigt
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja det skulle jag gärna vilja göra
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster tror jag, den man "ska" hålla gaffeln i. :P
Är du rädd för blod? Nje tror inte det
Saltar du på maten? det bror på om den behövs salta
Gillar du att sjunga? japp, men det låter inte fint! hahah
Anser du att du är stark? ne inte så, lite kanske ;)
Brukar du sola? jaa på sommarn och ibland i solarium.
Vad gör du om du får hicka? håller andan sen sväljer 3 gånger 
Röker du? nepp
Snusar du? Nepp
Använder du knark? Nepp
Kaffe, te eller inget? både te och kaffe
Har du en besatthet? Nej det tror jag inte..
Roligt liv jag har ;)
Random bild på söta munther ;) hihi

Kommentarer
Postat av: Moa

Tack, älskar din header! :)

2011-09-02 @ 22:19:40
URL: http://moahedeens.blogg.se/
Postat av: neli

munther är så söt hihi =)



ja jag älskar den låten! texten är helt underbar..



haha ja jag har också ont i magen efter all äppelpaj jag åt innan... fastän att jag blev mätt efter 1 gång så tog jag en gång till =P typiskt.. varför gör man alltid så? haha =P



kram

2011-09-02 @ 22:48:50
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
Postat av: emilia

hahaha ja, en helikopter skulle man ju ta med sig :D

2011-09-03 @ 08:16:08
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Sharon

sv: Så lite så! Vad gör du nu? :)

2011-09-03 @ 09:57:16
URL: http://sharonsmode.blogg.se/
Postat av: caiza

Åh, Ulrik♥♥ haha kärlek på han!

2011-09-03 @ 10:01:12
URL: http://caizawidin.blogg.se/
Postat av: karolin

äälska ulrik :)

2011-09-03 @ 12:21:09
URL: http://karrez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0