I'm back

Heej!
Nu är jag tbx. kom hem för någon dag sen men var helt slut och jag har träffat kompisar och släkt och sånt.
Men nu har jag tid att sitta vid datorn. :P
Resan till USA var awesome!! hade hur kul som helst! A dream come true!
vi var i LA, Huntingtonn beach, newport beach, san Francisco, las vegas och många andra ställen.
vi var också på six flags magic mountain, det var amazing! suuuper kul! ;)
Jag ska skriva hur min resa varit ( om ni vill förstås? men en kompis tyckte att jag skulle göra det)
men jag åker faktiskt bort idag och kommer hem på onsdag, så jag börjar då. ;)
Ha det bra ♥
My favorite place! :D

Kommentarer
Postat av: Fatima

fin header :)

2011-07-10 @ 12:51:06
URL: http://fatimaahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0