back on track!

hejsan alla! om det är någon som skulle läsa detta ;) hihi
har inte bloggat på bokstavligt talat evigheter!
Har inte haft någon lust och det kändes bara jobbigt. hehe
Men nu är jag tillbaka och ska försöka blogga igen :D
Sen senast jag bloggade så har jag varit med mina kompisar och njutit av sommar lovet, fast jag jobbade i 3 veckor innan skolan började, vilket inte var super kul men pengar är ju alltid bra att ha. hihi
Nu har ju skolan börjat igen, tvåan i gymnasiet är än så länge likadant som ettan.
Just nu sitter jag och lyssnar på ulrik munther nya album (love it♥) och väntar på att mina naglar ska torka... haha
ha det bra/ O
några bilder från typ en månad sen :D
när jag var och jobbade så kom Pamela till S-vall och vi gick till Make up Store och var sminkade det var riktigt kul :) Hon som sminkade var väldigt duktig. bilderna är inte dom bästa men så blev sminkningen ;)
Jag älskar den här bilden på mig och mina kusiner :D ♥
PS jag ska lägga upp resten av bilderna från USA och alla jag köpte ;D hihi

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh, skönt att du har börjat blogga igen!! :D

2011-08-29 @ 12:06:27
URL: http://nathalienaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0