Off-The-Cuff

heej!
idag gjorde jag och Sandra en spontan resa. vi åkte till S-vall och myste. vi kom dit innan affärerna öppnade så vi gick och handlade lite mums och en tidning och sen gick vi och solade. ;) hehe
sen gick vi och åt på donken. sen strosade vi runt på lite affärer. men köpte inte så mycket.
sen gick vi på bio, så min första 3D film. bad ass jag är. ;) heh
har inge bilder från idag, lägger upp dom sen.
kameran är fortfarande på lagning så ni får så ut med cam bilder :P
köpte solglassögonen tyckte dom var as balla. :P hehe
köpte också ringen. love it! :)
och nagellacket som inte syns typ. :P
2 tidningar sen inge mer tror jag. ;)
me and my 3D glasses ;) haha

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kört igång veckans blogg igen, var gärna med :)

Kram!

2011-04-04 @ 13:05:23
URL: http://urmittperspektiv.devote.se
Postat av: Anonym

Frågestund på bloggen..

Ställ gärna 1 eller flera frågor.. :)



Kram(L)

2011-04-04 @ 15:52:52
URL: http://ampii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0