surpussvägen

hejsan
idag så hade vi inga lektioner, utan vi var ute på "vandring" lr vad man ska säga.
vi gick först till en sjö och fixade eld och åt mat och paddlade kanot, sen gick vi hem :)
dert var VÄLDIGT kallt och blåsigt, men annars var det okej :)
jag måste bara säga detta, jag tror jag lyckas med allt. :P vi satt och kokade typ någon sås och knäppte kort, och sen skulle jag vända på kameran för att kolla på korten och tappade kameran i såsen! :O hahahahahhaahha jag tycker det är värt en applåd, tycker ni inte? ;) hehe
men det är synd om min kamera.. just nu funkar den inte. :( men här är lite kort från innan jag tappade den
vem döper en väg till surpussvägen? :P hehe

Kommentarer
Postat av: SOFIAS

superbra!

2010-09-14 @ 17:52:24
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0