my super sweet sixteen.

min kamera funkar nu, vet inte hur men den gör det.. :P
så här kommer allt jag fick i fredags :)
galmoour tidningen och chokladen fick jag av Ida maria :) och barbie och kalle anka tidningen fick jag av Angelica N! ;) hehe
ljus lyckta ohc lykohjärta av Angelica Ö :)
fick det av Hilma, Frida och Rebecca :)
detta glas med godis i faick jag av Amanda :)
fick jag av Irma :) nytt favorit the kan jag lova ;)
fick jag av Mickis och Jossan :)
stor New moon poster av Madde :) nu ska jag bara hitta en plats att hänga den ;)
TACK FÖR ALLA PRESENTER! :D

Kommentarer
Postat av: Björn-Unó

Damn vilka najsiga nail-lack du har där ;D <33

2010-09-26 @ 14:58:38
Postat av: nathaliee

Finfina saker! :DD hihih <3

2010-09-26 @ 17:33:12
URL: http://nathalienaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0