just my luck

sitter och kollar på VMA's igen :P hehe den här gången är det hela programet (Y) ;)
jag har kommit på att allt är imot mig just nu. allt blir fel. :P
1. i fredag brände jag mig på kokande vatten och har as stort bränmärke på handleden.
2. lördags min spotify slutade fungera. :( men den funkar nu ;) hehe
3. blivit förkyld.
4. måste ställa in mitt och marias "kalas" :(
5. min kamera gick sönder idag.
6. har MASSA läxa!!! -.-
7. och så har det hänt saker jag inte lagt på minnet.
se inget går typ som jag vill just nu :P hehe it's just my luck! ;)
eller är det bar ajg som är klumpig! :P
idag med mina klass! ;)

Kommentarer
Postat av: nicole

sv: ja visst:)



vad har du för dig nu då?

/shoppaholly

2010-09-15 @ 15:37:57
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: SOFIAS

finalisterna av veckans blogg är nu utvalda:) är du en av dom:)? ta en titt

2010-09-15 @ 16:51:35
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0