Answer!

här kommer svaren från frågestunden ;)
Q: hur mår du idag?
A: jag mår bra, men jag är trött :P

Q: vad är der bästa med att blogga?
A: det bästa.. jag vet inte. det är kul, och det är kul och få komentarer och sånt :)

Q: vilken är din favorit färg?
A: hm.. jag har många och det bror lite på vilket humör jag är på men jag säger nog lila och turkost.

Q: vad är det bästa mid mig? (nathalie)
A: du är otroligt snäll och söt :)

Q: om du fastnade på en öde ö vem skulle du ta med dig?
A: jag vet inte.. en snygg öde ö kunande kille! XD hehe ne jag vet inte.

Q: vilken kille i jeresy shore är hetast?
A: oj, jag tycker inte riktigt någon är snygg, men Ronnie är nog snyggast ;) hihi

Q: hur gör man en fist pump?
A: oj, asså svårt att lära ut, det är bara coola som jag som kan det. ;P haha

Q: varför tappade du din kamera i ost såsen?
A: hahahhaha jaa.. jag är klumpig XD haha




Kommentarer
Postat av: Madelen

Haha jag vet att jag är snyggast ;) Haha nej det är bara coola som kan fist pumpa ;) Haha! PUSS! <3

2010-09-29 @ 21:48:05
URL: http://ffamouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0