you make me smile <3

jag saknar att vara liten. då kunde man bara springa runt och nästan inte bry sig om nått. alla var med alla och det störta problemet man kunde ha var om någon tog ens barbie lr slog sönder sandslottet man gjort.
det är lite svårare att var äldre. men tonåren äger! XD hahahaha
man får göra föräldrarna arga, man kan ha stökigt rum, man kan.. öö jag kommer inte på mer. men det finns massa saker!
men jag saknar ändå att vara liten..
vilken minnen man får av att kolla på kort från när man var liten. ;)
nu ska jag vara social med sandra. ha det gött! <3
jag och sandra för typ 1 år sen ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

likisar :P <3

2010-10-11 @ 21:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0