up and downs

halli hallå
jag och mamma har precis stått och funderat på hur vi ska gör om mitt rum. :)
justs nu har jag ett väldigt litet rum, vi ska slå upp en vägg. och gör en dörr in till mitt rum til min walk-in-closet :D yeah!
jag vill börjar fixa nu. men vi ska inte riktigt börja än, snart :)
ikväll vet jag inte vad jag ska göra... gå ut, stanna in, kolla på film, festa, städa.... jag vet inte. just nu tror jag att jag stannar hemma. :P
ha en mysig fredag! :) <3
vet inte vad jag gör på andra bilden.. :o tycker den såg lite rolig ut! :P
dagens outfit:
allt från Gina Tricot.
förutom koftan som är från lindex.

Kommentarer
Postat av: nathalie

Snygging! ;) hahah <3

2010-10-31 @ 00:39:01
URL: http://nathalienaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0