vanilj ljus!

hejsan!
kom typ precis hem. efter skolan gick jag på stan med Hilma en snabbis. :)
sen gick jag hem, och nu sitter jag med mitt väl doftande vanilj ljus. det luktar gott! hihi
ska snart äta, sen ska jag ägna hela min kväll åt historia och kanske lite franska..
kanske bloggar sen när jag trättnar på att plugga. ( fast då blir det nog om typ 10 min. hihi)
har inga nya bilder.. så jag tar någon random bild från någon random mapp. ;)
från när jag fyllde 14. hade precis kommit hem från Spanien. såg precis att jag hade fått en ny mobil, det förklarar det "lilla" leendet. :P

Kommentarer
Postat av: hilma

en snabbis ;) haha pöss babe <3

2010-11-16 @ 21:52:31
Postat av: nathalie

Söt du är! <3

2010-11-16 @ 22:34:15
URL: http://nathalienaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0