busigt ;)

nu har jag tränat, dushat, och.... drukit vatten. hihi
idag fick jag skolkatalogen... fick skolkorten lite innan  såå jag visste hur dom såg ut, men blir aldrig bra på skolkort.
Men i katalogen så har dom byt plats på mitt namn så jag heter inte Olivia. hihi så busigt!
nu ska jag gör en kopp te.
XOXO ♥

här kommer random biler från när jag var yngre ;)

här är från när jag gick i 3:an ( jag är de tjocka branet i blått uppe i högra hörnet. haha)
från 4:an ( jag i rosa tröja med en katt på.. :P)
5C!! ( vänster hörn längst ner..)
9C!!!! :D ( grön tröja, mörkt hår. haha)
klassresan till göteborg i 6:an!! awesome resa. hihi
på bussen mot tåget som gick till Göteborg. ;)
övernattning på skolan i 7:an tror jag. :P
övernattningen!! TACOS! ;D
hahaha så kul att kolla på!! :D  MINNEN ;)

Kommentarer
Postat av: hilma

ÅHH MINNEN !!! <3

2010-11-10 @ 23:01:31
URL: http://nathalienaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0