bubbel bad!

god natt allihopan!
jag kom precis hem, har haft super mys kväll med mina underbara kompisar!
vi lånade min moster och morbrors hus, och baddade bubbel bad och bastade och pratade!
det var super mysigt. tack för en awesome kväll Hilma,Sandra och Nathalie. love you <33
nu ska jag gå och lägga mig ska upp ganska tidigt imorron tror jag.. jag ska åka bort, men jag kommer hem på lördag. så det kanske inte blir någon bloggning imorron.
det kommer nog några bilder från kvällen på söndag. :)
XOXO ♥




dom ända bilderna jag tog med mina kamera. :P hehe

Kommentarer
Postat av: hilma

ÅHH det var skiiit mysigt ;D nåt vi måste göra om, och det snart! puss på ullis och ola och ännu mer på dig! <3 älskar dig verkligen <3

2010-11-05 @ 02:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0