tidsfördriv!

Hur gammal är du om fem år? 20år! :O

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? idag.. mig själv! :P

Hur lång är du? 170cm

Vilken är den senaste filmen du sett? sleep over. ;) hihi

Vem ringde du senast? sandra

Vem ringde dig senast?
 mamm tror jag

Hur löd det senaste sms:et du fick? vad bra, :) jade spelar inte så stor roll ta någon som inte gör så mkt om den blir lite kladdig :) ( ska få anskits behandling och lerinpakning, så jag behöver klädder som inte ska bli kladdiga. :P )

Föredrar du att ringa eller skicka sms? det bror på vilket humör jag är på. :P

Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda..

När såg du senast din mamma? i torsdas lr fredas tror jag

Vilken ögonfärg har du? Blå

När vaknade du i dag? hlv 9- 9 tror jag

Vilken är din favoritjulsång? vet inte..

Vilken är din favoritplats? vet inte, ute i solen lr utomlands..

Vilken plats föredrar du minst? vet inte, vi säger skolan.

Var tror du att du befinner dig om tio år? i usa, med en riktig snygg kille. :P hahah

Vad skrämde dig som barn? tomten. haha

Vad fick dig verkligen att skratta senast? min moster! haha

Hur stor är din säng? har två sängar, en är 1.90 tor jag och den andra är mindre. :P

Vem sov du senast tillsammans med? har ingen anning..

Sover du med eller utan kläder på dig? med.

Hur många kuddar har du i sängen? hos pappa, 1 kudde, brukade ha 2 men en är hos hilma, har aldrig tagit tbx den och mamma 2. :)

Hur många landskap har du bott i? vet inte minst 2.

Vilka städer har du bott i? sollefteå, stokholm, och någon stans vet inte vad det heter. :P hehe

Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota på sommarn, annars skor. :D

Är du social? ibland.

Vilken är din favoritglass?  oj, vet inte. jag älsar glasss!!! :P

Vilken är din favoritefterrätt? vet inte, glass, kladdkaka lr pannacota (stavning)

Tycker du om kinamat? jaaa!

Tycker du om kaffe? ja då, inte största kaffe fanet men det funkar. :P

Vad dricker du till frukost? mjölk, vatten, juice.

Sover du på någon särskild sida?
 nja, ryggen mest, men jag rör mig väldigt mycke i sömne! :P

Kan du spela poker? jadå


Tycker du om att mysa/kela? självklart. :P

Är du en beroendemänniska? nja, tro det :P haha

Känner du någon med samma födelsedag som din? ja, min förra lärare. :P haha

Vill du ha barn? ja tror det.

Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite franska

Har du någonsin åkt ambulans? nej


Föredrar du havet eller en bassäng? Havet! :D

Vad spenderar du mest pengar på? klädder och massa skit. :P

Äger du dyrbara smycken?
 hm.. en ring. :)

Vilket är ditt favoritprogram på tv? oj, har typ miljoner. vampires diaries, gossip gilr, the hills, the city, svenska hollywood frura ;D haha

Kan du rulla med tungan? japp

Vem är den roligaste människan du känner? hm.. det måste nog vara jag.. :P hahaha nej vet inte..

Sover du med gosedjur? nej.

Vad har du för ringsignal?ring ring..

Har du kvar klädesplagg från då du var liten? ja, något tror jag

Vad har du närmast dig just nu som är rött? en kudde

Flirtar du mycket? Nä de tror jag inte

Kan du byta olja på bilen? nee!

Har du fått fortkörningsböter någon gång? nepp

Vilken var den senaste boken du läste? vampires diaries: the awakeing and the struggle. mycket bra bok!

Läser du någon dagstidning? nja, ibland om jaghar tråkigt.

Prenumererar du på någon veckotidning? Nää. :(

Dansar du i bilen? hell yeah, all the time!! :P

Vilken radiostation lyssnade du till senast? P3

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? har ingen aning. massa skit..

När var du i kyrkan senast? tror det var i vintras..

Vem var din favoritlärare på högstadiet? går på höstadiet nu, men våran hk lärare tror jag. :)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Två tävlingar i bloggen :D Kika in!

2010-05-16 @ 11:44:55
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/
Postat av: Ronya

hej svara på min dagens fråga :D



http://makeawave.blogg.se/2010/may/dagens-fraga-vem-bar-den-bast.html#comment

2010-05-16 @ 12:18:53
URL: http://makeawave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0