sötnöt! ;D

hejsan.
kom hem från skolan för ett tag sen. nu kommer jag inte gå i skolan för en på tisdag!! :D yeay
idag så hade vi natiohella i no. :( usch jag är så dålig. :P
och vi redovisade en musikal på musiken, var kul. :D
vi gjorde en hsm liknande ;) hihi
jag spelade troy, men hette tor. ;) hihi och hilma var gabriella, hon hetter gabbi. :)
nu har jag typ pakat klart för imorron! :D ska försöka gör ett inlägg innan jag åker. vi åker kl 7 typ, och buss resan tar typ 7 timmar .;D yeay. hihi :D


cooling, hilma lillasyster noomi! :D

yoyo, noomi och nathalie is in the house!! ;D

mor och dotter! :D

coolingar! jag klär som kille va?? :O hahahah

Kommentarer
Postat av: Maria

Gud vad söt hilmas syster är, gick det bra på teatern??

2010-05-05 @ 17:47:12
URL: http://afashiondiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0