SOL!!! :D

hejsan alla glada!

har inte haft tid att blogg fören nu.
så idga har jag först gått på stan med maria, och sen åkte vi och mamma och hyrde film. :) kommer inte ihåg vilka det var. :P och sen åkte vi hem, och då han jag bara slå ignång datorn så skulle vi gå till min akusiner och äta middag. som var mycket gott. och sen åt vi jordgubbar!!! :D som var sååååååååååå goda!
och jag har fått färg idag, kanske inte rätt färg, för jag har blivit röd, men men, sen blir det brunt :P heheh

jag har en fråga som jag vill att alla ska svara på, tycker ni att det är sommar lr vår nu? :)
vi har försökt att komma på det hela dan. så vad tycker ni! sommar lr vår??

här kommer lite random bilder från idag








oj, glömde roter! :p


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tycker det är en väldigt varm vår :D maj är inte riktigt sommar det är typ i juni det börjar iallafall enligt mig :) ses imorgon babe<33 ;)

2010-05-21 @ 20:34:28
URL: http://afashiondiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0