smink smink smink!

har precis varit hos min moster, skulle fråga henne lite enkla saker om smink för jag och nathalie ska gör en skol greje. :)
men vi satt och pratade i 2 timmar tror jag, vi pratade grund sminkningar, lite festligare, hur man lägger vissa saker och sånt det var skit kul. så nu sitter jag med en lite konstig sminkning. men jag tycker det är jätte kul att lära mig, skulle gärna blie make up artis när jag blir stor! :D
juste, vi fick något spurt och färgade mina ögonbryn, har väldigt ljusa, syns knappt. men dom blev inte jätte mörka, så det blev bra.
och jag fick lite saker hon itne avände häller, så det var kul! :D
nu ska jag sova, behöver det har sovit väldigt dåligt.
godnatt pussgrukor! <3


jag om några sekunder! :P

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-05-17 @ 14:17:37
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0