party night!

hejsan mina söt läsare!

igår kväll så var det hullsta, var inte så kul, men kul iallafall. jag dansade skiten ur alla. :P hehehe
nej, men vi hade pretty fun. först kom maria till mig och då fixade vi oss. och sen åkte vi ner på stan, och väntade på dom andra i typ 1 timme :P haha så vi gick in och pratade med jossan.
sen kom dom då gick vi in på hullsta, och först var det typ inge folk, men det kom lite mer sen. och det var rockabilly tema, som var ganska kul, nästan ingen klädde sig i sånna klädder, men musiken var pretty nice. :P heheh
när kolackan var 1 åkte jag´och maria hme, hon sov hos mig. och vi typ somande på en gång.
och nu på morgon en har vi typ inte gjort något. och nu har hon åkt hem.

här kommer några vackra bilder på mig och maria från igår.











 


Kommentarer
Postat av: maria

Vad heta vi är ;) haha du dansade verkligen skiten ur alla du är drottningen av dansen ;) :P

2010-05-23 @ 16:07:02
URL: http://afashiondiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0