packar

hej hopp.
sitter och funderar lite. och kom på att jag alltid packar med mig för mycket saker när jag åker bort.
tex, när vi var i london för några månader sen, så hade jag den största väskan, men när vi skulle åka hem var det jag som fick lägga mina grejer i mina bröders väskor och så. haha så onödigt. :P ska försöka att inte paka så mycket nu. ;D kommer nog inte gå så bra. :P och jag vet inet vad jag sak ta med mig för klädder??? :o
jag har pakat, men kommer säkert att sluta med att jag står imorron och pakar om i susta minuten :P ahahaha
nej, nu ska jag ta en titt på vad jag ska packa. :P

SÄG NÅGRA BRA LÅTAR!! BEHÖVER NY MUSIK FÖR IMORRON!! ;D

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har typ samma problem, packar alltid way to much!! Hoppas ni får det trevligt i Västerås :D <33

2010-05-05 @ 21:11:25
URL: http://afashiondiary.blogg.se/
Postat av: erik

when you where young - the killers

lol

2010-05-05 @ 21:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0