marknan!

halli hallo.

har varit med sandra idag. åkte dit vid typ halv 12 tror jag. och då fick jag ansiktsbehandling och kroppsskrub! :D var jätte skönt. :D sen cyklade jag och sandra till marknan och gick och kollade lite, sen satt vi och prata och då kom jossan, nathalie och hilma. då pratade vi lite. sen gick dom och då gick vi och köpte munkar. sen cyklade vi typ hem. se n var vi hos sandra ett tag, och nu ska jag paka klart , ska till mamma.


glömde min kamera hemma så det får bli en bild från i våras när jag var med sandra. :D

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad roligt att du vill vara med i tävlingen :) Lägg gärna till mig på bloglovin så missar du inte när det kommer nya tävlingar vilket det kommer göra om bara någon dag :)

2010-05-16 @ 18:23:20
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0