hihi

sitter och kollar i min nya frida.

och till en sida där det är stora glass testet!! :D
jag älskar värkligen glass, jag äter glass året om!! ;P hahah

och jag kom på att någon gång ska jag gör ett sont test själv. :P hehe
hm.. undra vilka glassar jag ska köpa!! :o hehe
något förslag? fast det lär nog inte bli nu, jag har inte så mycket pengar :P haha

brevid glasstestet var det 5 knasig frågot.. så jag tänkte fråg er dom.. ;) jag ska också svara på dom :P

1. vad gör ni helst när ni är lediga?

2. vad gör ni när ingen ser på?

3. största lasten?

4. vilken svensk kändiskille/tjej skulle ni vilja gå på dejt med?

5. säg er bästa tips för en rolig sommar?

mina svar:

1. jag sitter helst vi datorn lr är med mina kompisar.
2. jag vrider upp musiken till max och skuttar omkring som en galing. :P
3. jag shoppar gnaska mycket, lr mycket för min budjet, jag skulle egentligen behöva spara pengarna :P ahah
4.hm.. kommer inte på någon svensk kändis.. men om man får ta vilken man vill så tar jag justin bieber! ;D hihi
5. vara ute i solen med en massa kompisar!! .D lr åka till något varmt land och slappa. :D skulle inte vara fel.


Kommentarer
Postat av: Sandra

1.Är med kompisar, slappar eller solar om de är fint väder ;)

2. hmm....finns säkert massor men så svårt att komma på...duschar kanske,jag vet inte :p

3. känner mig handikappad utan min mobil :p

4. tycker inte att de finns så många roliga svenska kändisar

5. Vara med kompisar och hitta på en massa kul, vara lite busiga eller åka till något soligt paradis ;)

Kram

2010-05-01 @ 18:02:14
URL: http://sandragabriella.blogg.se/
Postat av: Maria

1. vad gör ni helst när ni är lediga?

2. vad gör ni när ingen ser på?

3. största lasten?

4. vilken svensk kändiskille/tjej skulle ni vilja gå på dejt med?

5. säg er bästa tips för en rolig sommar?

mina svar:



1. beror på vilket humör jag är på :P

2.När ingen ser på så äter jag typ som en gris xD

3.Är nog beroende av tvn

4.Finst inte nån.

5.Ha kul helt enkelt och gör allt som man annars inte brukar göra :D



2010-05-01 @ 22:50:05
URL: http://afashiondiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0