FOOTBOLL! ;D

hejsan.
kom precis hem, har varit med maria.
jag cyklade ner på stan och där möte jag maria och se ngick vi på stan och chillade lite, och köpte lite mjukglass. mm ;D
sen cyklade vi och kollade på fotbolls match, sollefteå mot piteå.
och vilka vann!!?? ;D sååklart sollefteå!! ;P hehe
men vi hade väldigt kul på matchen. :P heheh
och sen gick vi hem till hilma för vi hade lämnat våra cyklar där, och satt och pratade med henne ett tag. sen skulle vi cykla hem, och då hade vi ännu roligare. hahah maria you know what i meen!! ;D haha
sen kom jag hem och nu sitter jag och väntar på att någon ska ducha åt mig, för jag orkar inte :P hehe

juste imorse så var det några branmänn som tränade på att rökdyka. :P heheh var ganske kul att kolla på. :P
man in uniforms and footballs clothes me like! :P hahahah

rökdykande firefighters! ;D


svenska hollywood fruarn! :P


football! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0