ååå :D

hejsan

kom hem till pappa för ett tag sen :)
och då mötes jag av en present, ett par skor, dom är skit snygga.
det är min halvmamma, som köpte dom och dom var försmå lr nått sånt, så jag fick dom :D
ett perfekt välkommen hem ;) hehhe om man skulle få presenter varje gång man flyttar emellan föreldrarna,
skulle det bli mycket roligare ;) haha
nu sitter jag och kollar på lite bloggar och sånt, men snart ska jag köra ner näsan i no bökerna. :P

efter skolan gick jag på stan med hilma, nathalie, björn, erik och sandra ett tag ,sen åkte jag hem till hilma, och där var nathalie. vi rokade loss till justin bieber lr jason som hilma säger ;D haha


min nya snygga skor! ;D

gillar bilden, vet inte varför ;) hihi


Kommentarer
Postat av: Maria

Damn det var ett par snygga skor ;) jag såg er i parken :)

2010-05-03 @ 19:04:08
URL: http://afashiondiary.blogg.se/
Postat av: Sandra

jag gillar också bilden, härlig :) <3

2010-05-03 @ 21:55:57
URL: http://sandragabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0