hyllning till MJ

för några dagar sen var det ett årsen Michael Jackson dog,
så en hyllning till honom.
han var en väldigt bra sångare! the king of pop!
om jag kunde skriva dikter skulle jag ha skrivit en, och om jag kunde ha sjungit skulle jag sjungit en av hans låtar. men jag kan inte så jag lägger upp någar av mina favorit låter med honom här .:D

beat it


man in the mirror:

black or white:

moonwalk:




och en fråga till er, det går rykten om att han lever att han har tagit en vänns identitet.
tror NI på det lr inte?


R.I.P Michael Jackson! <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

HAN ÄR SÅ GALET PÅ ATT DANSA!!! :O Så snyggt ser det ut!

2010-06-28 @ 00:52:31
URL: http://nathalienaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0