home sweet home

hejsan
nu är jag hemma, såå skönt. :)
 fast jag åker bort imorron igen. :( :P fast jag kommer hem på fredag tror jag. ;) hihi
idag har jag inte gjort så mycket, gått på birsta llite och sen åkt och kolla på min lillebrorsas fotbolls match. :)

här är det jag köpte igår. :)

hm 100kr

gina tricot 199kr

gina tricot 129kr

hm 50kr

skopunkten 299kr

skopunkten 199kr

lite andra bilder från igår. :)


lite mat som vi fick när vi var på bion.

mumsiga milkeshakes från max. :D

nu ska jag snart sova. lr inte. ;) hihi
godnatt <3


Kommentarer
Postat av: Maria

Åhh vad fina grejer du köpte, länningen var ur fin<33

2010-07-01 @ 07:55:27
URL: http://afashiondiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0