roses are red, violets are blue strawberries are sweet and you like that!

hej. :)

jag klev up kl 7 typ, för att få åka in till stan. :P amanda jobbar sså hon skulle in så jag följde med henne in, jag ville inte stanna kvar i stugan själv. :P hehe
jag ska snart gå till min pappa och vattna blommar och mata fiskarna. :P hehe dom är inte hemma ås  där är jag housekipping (stavning) där. :P

lite bilder från igår.


frida sommar special, med ett roligt spel. ;)

amanda busringer. :o :P



snygging!

mumsiga s'mores (stavning)

dumma spel, som förstörde hela kvällen. hehe hatar brainstorm! :P hahah


Kommentarer
Postat av: maria

hade du roligt?? :)

2010-07-02 @ 21:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0