Real friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

hitta precis en tjej på twitter som lägger upp olika citat. vissa är söta och vissa är roliga! ;D

här kommer några:

Real friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

Wondering what "idk" means. Ask everyone and all they say is, "I don't know." Ughh! No one knows!

"Are you okay?" "Yeah, i'm just tired." - The perfect excuse. ( haha det använder jag hela tiden .:P )

You:"I have a problem" Person:"What's your problem?" You:"UGH, YOU'RE MY PROBLEM!!!"

"MOM, MOM, MOM?!? - CAN YOU COME HERE?" "What?" "Can you turn off the light?"

Letters start with A-B-C. Numbers start with 1-2-3. Music starts with Do-re-mi. Love starts with you and me.

I say "ouch" before I'm even sure it hurt.

"You look pretty today!" - "Uhm, Was I ugly yesterday!?"

ni kan följa henne på twitter här! :D


hehe det är det här jag gör på min fritid. :P haha
 nu ska jag kolla på film. :)
peace out! <3


Kommentarer
Postat av: Sophia

tweet tweet ;oSkulle bli väldigt glad om du röstade på min bild! :)

(Du behöver inte kommentera, bara klicka på rösta! Jag ser att du röstar på mig änd姧 )



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=4670



T

A

C

K

!

För Röstningen i förhand! <3

2010-07-04 @ 20:58:04
URL: http://asiannails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0