GRATTIS!!!

heejsan alla glada!
nu är jag hemma.
andra dan i skolan, det var okej. vi hade några lektioner fick lära känna några lärare. och våran klass verkar awsome!!! ;D hihi
har inte pratat med alla riktig än. men dom andra verkar coola :D
efter skolan gick vi hem till hilma. som fyller 16 idag!!
GRATTIS super söta, underbara,knasiga, roliga, bästaste super tvilling Hilma!!! :D:D<3<3<3<3
när vi var där , fikade vi och skrattade!! det var super kul!! :D :D
nu ska jag lägga mig under täket och mysa jag håller på att frysa ihjäl ;)
make a wish honey!<3
tåååååårta!!
kalas!!! :D

Kommentarer
Postat av: hilma

åhh tack underbara, superfina, bästaste, gulligaste, mysigaste, konstigaste olivia! jag älskar dig <333

2010-08-24 @ 21:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0