utedag.. :)

tjenamittbena! ;)

har alla haft en bra dag?? :)

min dag har varit ovanligt rolig. ;)
det började med matte nationella, som gick ganska bra, sen hade vi hål i typ en timme, sen lunch, efter lunchen så var det gympa, och ajg hade glömt gympa klädder så jag och sandra och erik fick gå och hämta ett kvitto på shell. sen var det so och då satt vi mest och prata.
sen gick jag, sandra, nathalie och erik på stan och fika där vi träffade hilma och frida en snabbis. se gick vi ner till parken och tog kort det var skit kul!! :D så jag kom precis hem. :D
nu ska jag bara slappa ett tag. ;)

lite bilder.

 










kram <3


Kommentarer
Postat av: Maria

Alltid lika coola ;)

2010-04-16 @ 18:32:41
URL: http://afashiondiary.blogg.se/
Postat av: hilma

åhh vad söta mina vänner är!<3

2010-04-16 @ 18:38:13
Postat av: nathalie

Jag hade så himla kul idag!:D <333

2010-04-16 @ 18:43:23
URL: http://nathalienaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0