sooool! :D

hejsan! :D

hur har eran dag varit hittills? :)

min dag har varit bra.
imorse vaknade jag av att min halvmamma ropade på mig, och undrade om jag var vaken. jag tänkte ja nu är jag det, sen kollade jag på klockan och såg att den var halv 8 och 8 skulle jag åka till skolan. så då hoppade jag upp ur sängen med ett ryck, slängde på mig några klädder, och gick ner och åt frukost och sen sminkade jag mig snabbt. men jag han till skolan i tid! hehe tur det..
idag hade vi svenska, slöjd, franska och englska. och vi slutar kl 1 idag så det är skönt!
jag kom hem för ungefär en halv timme sen, nu sitter jag i solen och bloggar, sen ska jag plugga lite.

det är sol idag med! det är ju helt underbart!! :D



puss

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas det blir sol varje dag tills november :P

2010-04-12 @ 14:37:05
URL: http://afashiondiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0