my date whit Drew

hej igen! :)

nu har jag sett filmen, den var lite tråkig. det var en dokumentär.

filmen handlar om en kille som heter Brian, han är 27 år, har inge jobb, har ingen flickvän. och han bestämmer sig för att göra en dokumentera sin jakt på att få en date med Drew Berrymore. han är helt galen i henne, han har gillat henne sen han såg henne i E.T. och då var han typ 10år.
 han köper en video kamera på 30 dagars öppet köp,så han kan lämna tbx kameran sen. han har 1100 dollar  och 30 dagar på sig att få daten. och han försöker verkligen med allt.
och det slutar med att han får sin date med henne! :)
så det är ju coolt, men jag tycke den var lite lång tråkig. den får 3 av 5. för att han får sin date med Drew till slut! :D

nu sitter jag och kollar på avslutnings kläningar. vi ska ha typ bal fest. det finns så mycket fint, med det kostar ju så mycket. det är så tråkigt.
nu ska jag kolla vidare!

ha det bra!


Kommentarer
Postat av: :)

Ah! så de e du som e olivia :) vi följer varandra på twitter & du följer min blogg?

2010-04-08 @ 17:51:08
URL: http://seldemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0