kusinvitamin ;)

godmorgon! ;)

nu sitter jag vid datorn med min kusin maja. :)
vi sitter och kollar på justin bieber videos. jag har smittat mina små kusiner med bieber fever. :P hahaha
så nu ska jag lära dom allt jag kan :p

vi sitter och väntar på att min andra kusin ska komma hem från hennes fotbolls match, se drar vi in på birsta. ska köpa min avslutnings klänning. och hämta min mobil, har lämnat in den på lagning och nu är den tbx. :D im happy! har fått dragits med en gammal skit mobil. :P heheh

ne nu ska vi fortsätta med jb lektionerna. :P hahahah 
har inga bilder, skriver inte från min dator. puss <3 


Kommentarer
Postat av: julia

åh justin bieber <3 :D

2010-04-24 @ 18:35:49
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0