jag har en idee ;)

sitter och kollar på en tjej på youtube,
hon gör smink tutorials och sånt, hon är väldigt duktig. :)
http://www.youtube.com/user/juicystar07#g/a här är hennes youtube kanal. :D

den här tjejen blair som hon heter (ni kanske hört talas om henne) gör videos varje månad på hennes favorit produkter, t.ex smink, hår produkter och sånt. och jag tänkte att jag kanske ska gör något sånt i slutet på varje månad, vad tycker ni? en jätte dålig ide eller skulle det vara kul?
kommenter och svara ÄRLIGT. :D
och kom gärna med andra roliga förslag på vad man kan göra för roliga grejer. :D


jag just nu. :P

im so team jacob. ;) hihi


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det skulle vara kul. :) Dock då kommer jag inte på nåt eget förslag du kan göra just nu. Men skriver om jag kommer på nåt. :)

2010-04-26 @ 14:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0