är med erik och sandra. :)


hejsan hoppsan.
allt bra med er? :)

jag sitter här med erik och sandra,
 som sitter och "bråkar" om något jag inte riktigt vet vad det är :P haha
jag är utstöt här. :P hahah

hur har eran dag varit? :)

min dag har innehållit skratt för det mesta. HAHA :P
har ni tänkt på att det är väldigt svårt att säga myxoxe. haha :P

nu ska jag berätta något roligt, kanske inte för er men det var roligt då. haha

justin bibers låt började spelas

erik: stäng av justin bieber...
jag: men det var inte jag som satte på han. (jag menade att jag inte hade slagit på låten.)

liten tystand och sen gap skratt. haha :P
jag har någon slags tal svårig heter.  hahah men det är kul, man har mer att skratta åt. :P haha

nu ska vi dra till ica. ;)








Kommentarer
Postat av: J B M U S I C . B L O G G . S E

jättefin blogg! :D

2010-04-21 @ 18:47:45
URL: http://jbmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0