SundaY

HEJSAN gott folk!
nu är jag hemma igen.
här är vad jag har gjort i helgen.
FREDAG:
Så var jag med Angelica, Angelica och Madde. Vi var hemma hos ena Angelica och bastade och badade. så första doppet är av klarat,det var typ 13 grader i vattnet. :P hehe sen åkte jag hem vid typ 12 tror jag..
LÖRDAG:
klev upp typ 7 och åkte till bussen och åkte till S-vall. och gick på stan i någon timme och jag köpte en klänning och en jumpsuit ( lägger upp en bild senare) sen träffade jag pappa och Pamela på stan och vi åkte till mina kusiner. där var det 40 års fest, väldigt skojit. :) vid typ 2 åkte vi hem till farmor och farfar och sov.
SÖNDAG:
Åkte till mina kusiner och åt lunch sen åkte vi hem. senare åkte jag till mormor med Mamma och Ludvig. och sen åkte jag till Jossan och åt midda och myste med massa andra tjejor. :P Nu är jag hemma ska snart sova är super trött, men  ska se på miss secret agent. haha
XOXO/ O

från i fredas hemsk bild, men bjuder på den. ;P hhahaaha

Kommentarer
Postat av: cornelia

asså igentligen är du inte riktigt sådär hel frisk om man ska tänka på att du har badat nu...

haha nej jag skojjar bara men asså seriöst.



kram cornelia <3 <3 <3

2011-05-31 @ 17:46:10
URL: http://cooorneliass.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0