Go Bananas With Blueberry's..

Såg nyss CSI. OMG så bra.. kanske för att Justin Bieber var med. ;) hehe ne det är alltid bra.
Anyway så ringde Madde så pratade jag med henne och vi båda satt och såg på CSI samtidigt.
sen kom jag på att jag var hungrig så nu har jag kommit på mitt nya favorit "mellanmål".
Det du behöver är 1 banan och lite bär (helst färska jordgubbar)
vilket jag inte hade så jag tog frysta blåbär...
steg 1:värm blåbärna och medans du väntar på att dom ska bli lita varma så skiva bananen till pengar, däck, hjul what every you wanna call it.
steg2: mossa sen dom halv varma blåbärna och häll dom över banan pengarna. (om du har färska bär ska du inte värma dom. daah! hihi)
och BAM så har du gjort din första Go bananas with blueberry/strawberry/or what ever. ;)
haha ganska random! men musigt!
ganska dåliga bilder på min yummy mellanmål. ;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0