moulin rouge!

hejsan!

måste börja med att säga att min dator eller internet vart hel knäppt igår, efter jag var ute och sprang kunde jag inte gå in på blogg.se! :(
så det är därför det inte blev nå mer inlägg.

nu sitter jag och ska kolla klart på moulin rouge som jag började och se igår, men somnade. det filmen är sååå bra!! rekomenderar verkligen att alla ska se den!! jag har typ sett den många gånger.  heheh
om ni har sett den, vad tycker ni? vill gärna hör vad ni tycker. :)

sen ska jag förtsätta städa rummet det blev aldrig att jag gjorde det igår :P haha
så idag ska jag städa mitt rum, och imorron ska ajg hjälpa pamela att städa resten av huset, men det får jag pengar för!! (Y) ;)

juste vi är lediga tills på måndag, såå skönt! :D är ni alla andra det också?? :D





Kommentarer
Postat av: Sofie

ååh älskar den filmen :D

2010-05-12 @ 17:03:18
URL: http://sofiefi.blogg.se/
Postat av: Erik

Sett den :P den är bra ..

2010-05-12 @ 21:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0