Soccer.

Hejsan alla glada!
Igår efter skolan gick jag på stan med Hilma och Nathalie ett tag, sen gick jag hem.
På kvällen hade jag och Hilma bestämmt att vi skulle gå och kolla på bio, men den var tyvärr stängd igår så vi gick och satte oss på en bänk och pratade. Sen började det spöregna och åska så vi gick hem till mig och senare såg vi på film. var super mysigt. :D
Nu ska jag snart gå ner och kolla på fotboll med Maria. :) Fotboll=Sommar ♥
BTW idag är det officielt sommar för det är 1:a juni! :D
Massa gamla bilder på mig och Hilma, lr den när vi står vi pennorna är inte så gamal (okej man ser inte att det är pennor på bilden men den med orange sak på. haha) ;D ♥

Kommentarer
Postat av: F

Kika gärna på bloggen med novell om Justin Bieber, är ny med hela grejen och vill gärna ha feedback! :)

2011-06-01 @ 21:07:10
URL: http://fanficsjb.blogg.se/
Postat av: hilmaaa

ÅHHHHHHHHHHHHHHH <3

2011-06-10 @ 14:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0