tidsfördriv för att få bort min nervositet! :P hehe

Namn: olivia söderberg

Piercingar: Bara öronen.

Tatueringar: Nej men vill ha en ;D

Längd: 170 cm

Skostorlek: 39/40

Hårfärg: Blond

Fräknar: japp, en hel del. :P hehe 

Kär? Nej ;)

Önskar du att du bodde någon annanstans? jaaaa!! i en större stad! :P

Tycker du att du är attraktiv? hahaha! neeej.

Dricker du? nepp, bara vatten och cola! :P

Röker du? Nej, vill inte ha svarta lungor. :P

Vilket schampo använder du? vet inte.

Vilken parfym använder du? gucci och en annan som jag inte vet namnetg på..

Vad är du rädd för? äkliga små kryp! ;)

Gillar du att tvätta? roligas ever! :P

Gillar du berg- och dalbanor?
 JAAAAA! :p HEHE
 

Senaste…

Filmen du hyrde? alvin och gänget, zombiland och et regnar köttbullar! haha

Filmen du köpte? hm.. länges sedn, kommer inte ihåg.

Låten du hörde:
its time for afrika- shakira.

Låten du laddade ner? california girl- katy perry

Personen du ringde?
pappa

Personen som ringde dig?
Mamma

TV-program du såg? mtv movie awards. :P

Person du tänkte på? vet inte! :P

 

 

Favorit…

Låt: hm.. vet inte.. justin biebers låtar, california girl.. :P

Sak att göra: vara med kompisar, sitta vid datorn. :P heh

Sport: vet inte.

Dryck: Vatten

Kläder:
en klänning jag köpte i frankrike. :)

Film: hm.. twilight,new moon, hehe

Bil: porsche (stavning)

Serie: Desperate Housewives, The OC, gossip girl,

 

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? ja, fast det var länge sen..

Gråtit över en flicka?
Hmm, vet inte.

Ljugit för någon? har väl alla..

Varit i slagsmål? haha nej.

Blivit arresterad? Nepp

Träffat någon från internet IRL? hm.. nej


Antal…

Gånger ditt hjärta brustit? vet inte säkert flera gånger! P heheh

Hjärtan brustet på grund av dig? det vet inte jag.. :P

Tjejer du kysst? ja,, men bara tjejkompisar! :P

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? haha, har inte slutat grundskolan än, men imorron! :P

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Vet inte, några gånger tror jag. :P

 

Senaste…

Boken du läste? vet inte. :P

Personen du fick e-mail av? vet inte, massa mail från facebook, annars tror jag det var från en tjej jag träffade i london. :)

Personen du fick brev av? vet inte.

Personen du fick sms av? hilma :)

Gången hela din familj åt middag tillsammans? oj, länge sen! minst 5 år sen..

Saken du köpte? 3 nagellack. :)

 

 

Vad har du gjort idag? inget, suttit och varit nervös, väntat på att kolckan ska bli 1 och gjjort en sallad. :)

Brukar du svära mycket? ibland, när jag blir arg. :p hehe

När stiger du upp på morgonen? olika. ;P

Vad har du på dig? ett par byxor, lått linne och en kofta.

Vad ska du göra ikväll? vara på avlutnings fest! :)

Vad är du allergisk mot? inget tror jag. hehe

Använder du hårspray? inte så ofta. :P

Kan du stå på händer? japp det kan jag! :P hihi

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan, om man måste välja. hehe

Salt eller socker? vet inte.. :P

Gillar du ketchup? nja inte så mycket

Är du glad nu? nja, lite mest närvös..

Var du glad igår? jaaa! :P hehe

Vad dansar du till? musik

Stockholm är… ? sveriges huvestad!

Göteborg är… ? fin stad! :P

Kan du sjunga? nepp, inte alls. :P

Spaghetti eller makaroner?
spaghetti

Land du vill besöka? usa, grekland, australien, och många mer.. vill inte utråka er mer än jag redan gjort! :P hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0