S.U.M.M.E.R

hejsan.
sitter nu och väntar på att klockan ska bli 10. :P
jag börjar då, satt då får jag sitta och vänta .:P hehe

nu är det juni!
då är det sommar, även om det är dåligt väder. :p heh
gud vad tiden går fort,nyss var det januari. och fullt med snö, och nu är det juni och gräs, och varmt väder. :D
det är typ 2 veckor kvaar i skolan! :D och den här veckan har jag prao så det vräknas inte som en skol vecka tycker jag, så då blir det typ 1 vecka. yeahhh! :D det gillas. :)

här är en bra låt. guess how is the singer?! :P hehe


jb ofc! :p hehe
den här låten tror jag ska vara med i den nya karate kid, men jag är inte säker. :9
jag tycker den är. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0