sommarlov

hejsan!

jaha, då har man gått ur grundskolan då.
skönt,sorgligt, härligt, ledsemt, underbart, tråkigt!!
det är super skönt, men man kommer sakna alla i klassen!!
åå, :(
efter skola avslutningen gick vi till klassrummet och fick våra betyg och sen gick vi ner, och började gråta! :P hihi
sen gick vi och åt på city pizzerian. :)
och nu sitter jag och väntar på att det ska komma folk hit, för min brorsa fyller å imorron så dom ska gratta honom. :)
sen ska jag ner till kraftverket. :)



jag och irma


9c- Nu och förevigt!! <3

ha ett bra sommarlov! :D


bilderna från igår kommer ikv lr imorron. ;)


Kommentarer
Postat av: Maria

Det är sorligt att ha slutat :(

2010-06-17 @ 10:58:32
URL: http://afashiondiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0