snabb inlägg.

hejsan, det var ett tag sen.
jag ska göra ett snabb inlägg.
vi börjar med i torsdags.

då prao på dan, det var kul! sen hem och gjorde inget, lr på kvällen så jag dear john! såååå bra!!!! :D
(Y)(Y)(Y)(Y)(Y) 5 tummar upp! :D se den så fot ni kan!! lr om ni inte gillar sorliga filmer, kolla inte på den!
jag grinade när jag så treilern (stavning)! :P hehe

fredag
sista dan på praoen det var kul då också, jag fick en present när jag slutade! :D en liten prafym, en bodylotion, en handkräm, en läppglans och något trill. :P
sen efter så gick jag till parken och kollade nör nipan hade bal, alla var sååå fina<!!! :D
sen åkte jag hem, och kollade på film med mina små bröder, det fick blir det regnar köttbullar, och alvin och gänget 2!
det regnar köttbullar, får (Y)(Y)(Y)(Y, 3 och halv tumme upp, det var gullig och rolig, men det är en bran film. men jag skrattade som ett lite barn i vissa scener. :P hahah
alvin och gänget får(Y)(Y)(Y)(Y), 4 tummar upp, det är ju en av dom sötaste filmerna som finns! :P och theo ååååå han är så gullig. hehe den är otroligt sött film och älskar när dom sjunger!! ;D

nu ksa jag till mamma , min morbror fyller år. sen ska jag och mamma har mys kväll. :D yeay! har varit på stan och köpt lite ansikts mackar opch sånt. :D

nu ska jag dra.
peace out!! :D <3

tråkigt inlääg med inga bilder, men jag kan lägga ut bilder från blaen igår. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0