make up artists!

hejsan

sitter hä och försöker plugga men det funkar inte riktigt.
så svårt att konstentrera sig.
idag efter skolan så gick jag och jossan och solade, måste ju bättra på brännan till avslutnings festen. ;)
sen gikc vi på stan. se nåkte jag hem. :)

nu ska få sen en väldigt fin bild på hilma.




vad tycker ni om hennes sminkning?? :)

jagstod för ögonen och nathalie för ansiktet. :P hahaha
otroligt vakert om ni frågar mig! :P hehe

nej  det var en skoluppgift, då vi skulle prata minst 2 min på engelska, vi vi pratade om smink. ;) hihi

Kommentarer
Postat av: maria

Omg vad snyggt, du ska få sinka mig sådär någongång, så att jag får känna mig riktigt vacker xD

2010-06-09 @ 21:00:06
URL: http://afashiondiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0