himlabadet!

hejsan allihopa!

sitter nu och målarn naglarna, och kom precis hem.
idag åkte hela skolan till himla badet i s-vall, lr det var bara 9:orna.
men det var skit kul!!! tycker jag iallafall. jag var som ett litet barn! :P heheh
och jag träffade en gammal barndoms kompis, det var kul, har inte träffat hna på riktigt länge!! :D så det var kul.
men det var lite lite rurskanor. :P hehe men det var kul iallafall!! :D
jag ska nart ner på stan, till hår frisören, vi ska bästemma hur mitt hår ska vara imorron, för vi har ju avslutnings fest då. :D det ska bli kul!! :D


en liten bild på himla badet. :P

ni som varit där hur tycker ni det var? :D

tack för en rolig dag! :D <33


Kommentarer
Postat av: maria

Jag tyckte det var roligt, och vi måste åka dit när dem öppnar surfing grejset :D<33

2010-06-14 @ 18:17:52
URL: http://afashiondiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0