Answers!

Hejsan!
här är ni svaren från frågestunden

Q:Vampyrer eller varulvar?
A: hm.. den var svår. ;) tror jag väljer varmpyrer + Jacob i twilight. ;) hihi nä men vampyrer.
Q:Vem skulle du vilja vara om du fick vara en kändis för en dag och varför?
A: Som ni troligtvis vet så tycker jag om Justin Bieber, men jag vet inte om jag skulle vilja vara honom för en dag men jag skulle vilje se om han verkligen är som han famstår i alla tidningar. ;) kanske ska ta Selena Gomez då får jag ju vara hans GF. haha nä skulle ta någon från PPL typ Ashley (hanna) hon är min favorit. :)
Q:Vad faller du för hos en kille?
A: skulle säga ögonen tror jag och hans humor. ;) hehe
Q:Vilken är den bästa dagen på veckan?
A:fredag lr lördag. :)
Q:Ditt bästa citat?
A:svårt finns många fina. men skulle nog säga U Smile, I Smile. When you see someone whit out a smile give them one of yours och Never Say Never!
Q:vad är det bästa med Nathalie Näslund?
A: Jadu det finns mycket bra med dig, men du är snäll. :)
Q:Favoritplagg i garderoben?
A: Oj, svårt! men skulle nog säga min lila klänning jag köpte i frankrike för 2 år sen. ;) fast man kan inte ha den varje dag, det skulle bli kallt på vintern. ;) haha om jag skulle välja ett annat skulle jag välja min PJ's, om jag fick skulle jag springa omkring i det hela dagarna. ;) haha
Q:framtida planer?
A: det ända jag vet är att jag vill resa mycket. oh jag vill vara Aupair i USa lr England och kanske studera där ett år. :) annars så får jag se vad framtiden har att ge. ;) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0