bored! :P

Hur gammal är du om fem år? 21.. vad gammal jag bli. ;)

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? hm.. mig. 

Hur lång är du? 170cm

Vilken är den senaste filmen du sett? grammy awards 2011. :)

Vem ringde du senast? Nathalie

Vem ringde dig senast?
pappa

Hur löd det senaste sms:et du fick? gör så :) <3

Föredrar du att ringa eller skicka sms? skicka sms tror jag.

Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda..

När såg du senast din mamma? idag

Vilken ögonfärg har du? Blå

När vaknade du i dag? hlv 9- 9 tror jag 

Vilken är din favoritjulsång? vet inte..

Vilken är din favoritplats? någon stans där det är soligt.

Vilken plats föredrar du minst? vet inte, vi säger skolan.

Var tror du att du befinner dig om tio år? ihm.. i USA kanske.. 

Vad skrämde dig som barn? CLOWNER! :'( det läskigaste som finns.

Vad fick dig verkligen att skratta senast? en video på youtube. :P haha

Hur stor är din säng? en är 1.90 och den andra är lite mindre.

Vem sov du senast tillsammans med? min kusin

Sover du med eller utan kläder på dig? sover med.

Hur många kuddar har du i sängen? 2 och 1.


Hur många landskap har du bott i? vet inte minst 2.

Vilka städer har du bott i? sollefteå, stokholm, och någon stans vet inte vad det heter. :P hehe

Föredrar du skor, strumpor eller barfota? tofflor på vinter, sommarn barfota och skor när jag är utomhus. ;)

Är du social? jadå.

Vilken är din favoritglass? Ben N Jerry. :D

Vilken är din favoritefterrätt? glass och pannacota. ;)

Tycker du om kinamat? jaaa! :D

Tycker du om kaffe? nja, bara latte och frappuccino. ;)

Vad dricker du till frukost? oftast vatten 

Sover du på någon särskild sida?
nee.

Kan du spela poker? OFC ;)


Tycker du om att mysa/kela? självklart. :P

Är du en beroendemänniska? hehe ne...

Känner du någon med samma födelsedag som din? ja, min förra lärare. :P haha

Vill du ha barn? ja tror det.

Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite franska

Har du någonsin åkt ambulans? nej


Föredrar du havet eller en bassäng? Havet! :D

Vad spenderar du mest pengar på? klädder och massa skit. :P

Äger du dyrbara smycken?
hm.. en ring. :)

Vilket är ditt favoritprogram på tv? Pretty Little Liars, Gossip Girl, Vampires Diares, Glee,Top Model och massa mer :)

Kan du rulla med tungan? japp

Vem är den roligaste människan du känner? oj.. vet inte. känner massa roliga människor. :)

Sover du med gosedjur? nej.

Vad har du för ringsignal? dancing on my own- Robyn

Har du kvar klädesplagg från då du var liten? ja, något tror jag

Vad har du närmast dig just nu som är rött? en bonaqua flaska med röd kork. :P

Flirtar du mycket? Nä de tror jag inte

Kan du byta olja på bilen? nee!

Har du fått fortkörningsböter någon gång? nepp

Vilken var den senaste boken du läste? la candy

Läser du någon dagstidning? nja, ibland om jaghar tråkigt.

Prenumererar du på någon veckotidning? Nää. 

Dansar du i bilen? hell yeah, 24/7. ;)

Vilken radiostation lyssnade du till senast? P3

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? har ingen aning. massa skit..

När var du i kyrkan senast? öö något år sen tror jag.

Vem var din favoritlärare på högstadiet? hm.. alla lärare var bra. :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0