jag är kär!

åå, vag har varit på bio med nathalie. vi såg i rymden finns inga känslor!!
seriöst det är den sötaste film jag sätt på länge, tror jag :) <3
och bill skarsgård är såå söt!!
jag gillar inte svenska filmer men den här tar sig upp på top 5 tror jag.
och det är så kul när den är inspelad i min lilla hemstad ;) hihih



den får 5 av 5 toasters ;) hihi
och bill ska var med i en till film som heter himlen är oskyldig blå, den måste man ju bara se! ;) hihi

vill ni veta en rolig grej, jag sitter här vid en dator och bloggar och nathalie sitte här bredvid mig och blogg. hihi ;D <3
xoxo

Kommentarer
Postat av: j

Gick den i sollefteå?

2010-09-05 @ 00:09:44
Postat av: Maria

Åhh fatta vad jag är sugen på att se den ♥♥

2010-09-05 @ 09:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0