mr and mrs what

jag har tillbringat stor del av min förmidda och eftermidda vid mitt skriv bord men mina finder herr sv uppsats och fru milljoner franska ord!! but we are real buddies now.. fast fru franska ord är lite svår att läsa, hon är inte som en öppen bok. jag skulle nog behöva Edwards tankte kraft nu. jag ska snart tackle down mr historia, jag har hört att han är en pain in the but!
hahah ne nu ska jag sluta. men jag har precis skrivit klart min svenska uppsats, skönt! ;) och jag har typ börjat med franska läxan. :P haha jag är en riktig pluggis... *host host* ;)
homework= suck!

Kommentarer
Postat av: LISOU

verkligen,:(

2010-09-11 @ 19:21:15
URL: http://lisou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0