plockepinn!

hallo world!
jag sitter och pluggar france! -.- boring!
idag efter skolan åkte jag ner på stan med mamma och köpte nya underkläder. :)
sen åkte vi och handlade mat, sen åt vi midda och nu sitter jag här. :P
idag på samhälls lektionen, fick jag en ide. att skicka ett sms till 118100 och fråga en av frågorna vi skulle svara på. så vi gjorde det.och vi fick svar, tror det var rätt. ;) haha sen skickade jag och frågade vilken min favorit låt var, bara för att se. och dom sa viva la diva- cold play. FEL! :P
och till sist frågade vi hur jag var. och dom sa en trevlig söt tjej och blalala. och dom sa att jag var storfräsare på plockepinn! awsome right! haha jag suger på det haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0