yeay!

halli hallo

nu är jag hemma,
som jag sa imorse så ringde hilma och undrade om jag kunde jobba, för en av dom som skulle jobbar vart sjuk.
så först tänkte jag nej vad jobbigt, men sne sa jag ja. och det var väldigt kul att jobba, men det var väldigtr mycket att göra. ;) oc hdet var väldigt varmt, så man höll på att dö. och jag ska jobba imorron också , och tydligen ska det vara 25 grader varmt!! :O jag som vill sola! :P
juste, om ni bor i sollefteå kom på kaffe petter, vi har en jätte mumsig jordgubbs paj, och en massa annat gott! ;D hihi
nu ska jag snart ner och äta. men jag vill inte för några som vi känner är här och jag gillar inte dom, gahh, dom är så jobbiga! no offense mot dom men dom är lite för mycket ibland!!
har alla haft en trevlig dag? :D


okej, nu ska jag blunda och klicka på en mapp och sen på en bild!


blev den här bilden som är från när jagoch hilma var i stockholm och praoade. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0